۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۶۴۶۵۷۸
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان مطرح کرد؛

شرکت هزار و ۳۰۰ بسیجی در طرح مقابله با کرونا| تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک

شرکت هزار و ۳۰۰ بسیجی در طرح مقابله با کرونا| تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک
سرهنگ تیموری با اشاره به تولید روزانه بیش از ده هزار ماسک، گفت: حدود هزار و ۳۰۰ نیروی آموزش دیده بسیجی به یاری دانشگاه علوم پزشکی شتافتند.
سرهنگ الماس تیموری، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی شفا اظهار داشت: این قرارگاه مشترک میان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی، یازده کمیته دارد که نقاهتگاه یکی از کمیته‌ها است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستانبا بیان اینکه کمیته‌های آموزش، پرستاری، اطلاعات، تربیت، دیگر کمیته‌های تشکیل دهنده قرارگاه است، خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۳۰۰ نیروی آموزش دیده بسیجی به یاری دانشگاه علوم پزشکی شتافته و در طرح غربالگری و کنترل مبادی خروجی و ورودی استان شرکت کردند.

سرهنگ تیموری با اشاره به اینکه نیرو‌های آموزش دیده سامانه ۴۰۳۰ را پوشش دادند، اظهار داشت: تاکنون دو نقاهتگاه هر کدام با صد تختخواب و تجهیزات کامل در شهرستان اهواز افتتاح شدند و سومین نقاهتگاه روز‌های آینده در بیمارستان طالقانی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه نقاهتگاه‌ها در سالن‌های ورزشی راه آهن و حوزه شهید تندگویان افتتاح شدند، بیان داشت: نقاهتگاه‌ها برای گذران کامل دوران نقاهت در نظر گرفته شده است تا مبتلایان با بهبودی کامل و پس از اطمینان از قطع زنجیره انتقال، ترخیص شوند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان به تولید البسه مخصوص کادر درمانی اشاره کرد و گفت: روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ لباس در کانون جهان آرا، دوخت و تحویل کادر درمانی می‌شود؛ همه کارگاه‌ها و گروه‌های جهادی روزانه ده تا پانزده هزار ماسک تولید می‌کنند.

وی بیان داشت: کارگاه تولید ژل در کانون فرهنگی ورزشی جهان آرا روزانه بیش از دو هزار ژل بهداشتی تولید می‌کند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات